| DIABETES | GTF | PRODUK | PROSES PULIH | FAQ | TEMPAHAN | HALAL |PROFILE SYARIKAT | BULETIN |

|ARTICLE 1 | ARTICLE 2 | ARTICLE 3 | TESTIMONIAL 1 | TESTIMONIAL 2 | TESTIMONIAL 3 |

PRODUK INI DIBUKTIKAN DENGAN UJIAN MAKMAL MELALUI KAEDAH BIOTECHNOLOGY.
SMS/WHATSUP SAYA : SHAHRUDDIN MOHAMAD NOR, 017-5760162
EMAIL : ppmshah(@)gmail.com

Rabu, 5 November 2008

Komuniti GTF Berkembang Ke Ampang

Melalui kempen kesedaran pengguna GTF kepada pesakit metabolic syndrome seperti kegemukan liar biasa, kencing manis, darah tinggi dan Sakit jantung, saya berjaya memperolehi kenalan baru daripada Bandar Baru Ampang.

Apa yang saya boleh kata ialah, penyebaran melalui Internet adalah salah satu tool yang amat berkesan bagi menyampaikan maklumat kepada ynag memerlukan.

Saya telah diberkenalan dengan Mr Ramu hanya melalui Ezine yang saya publish. Belaiu adalah pengidap Kencing Manis. Daripada perjumpaan itu saya menjelaskan betapa penti gnya GTF kepada badan kita terutamanya yang telah berumur 40 tahun ke atas lebih-lebih lagi yang dibebani oleh tekanan kerja atau stress.

Saya memaklumkan kepada Mr Ramu bahaw saya juag adalah pengidap Kencing Manis yang dikesan mulai Nov 2007 yang lalu. Mr Ramu bersetuju bahawa pemulihan tidak boleh diperolehi dalam tempoh singkat kerana jika berpandukan kepada pengalaman saya pemulihan yang amat ketara dan stabil adalah setelah membuat pengambilan selama 4 bulan secara berterusan. Dan dos pengambilan saya adalah 1 sachet nutricare kid + 1 sachet nutri Milk Powder di ambil 30 minit sebelum sarapan. DAN sebelan malamnya 30 minit sebelum makan saya mengambil 2 biji NutriCap capsule lagi.

Saya masih berusaha dengan apa cara sekalipun supaya semakin ramai lagi di kalangan kita yang bakan menyertai Komuniti GTF ini

Tiada ulasan: