| DIABETES | GTF | PRODUK | PROSES PULIH | FAQ | TEMPAHAN | HALAL |PROFILE SYARIKAT | BULETIN |

|ARTICLE 1 | ARTICLE 2 | ARTICLE 3 | TESTIMONIAL 1 | TESTIMONIAL 2 | TESTIMONIAL 3 |

PRODUK INI DIBUKTIKAN DENGAN UJIAN MAKMAL MELALUI KAEDAH BIOTECHNOLOGY.
SMS/WHATSUP SAYA : SHAHRUDDIN MOHAMAD NOR, 017-5760162
EMAIL : ppmshah(@)gmail.com

Sabtu, 31 Januari 2009

Selamat Tahun Baru Cina Kepada Warga Cina GT&F


Gong Xi Fa Chai saya ucapkan kepada warga berbangsa cina GTF. Terima kasih kepada Mr Lim dan Staf GTF kerana menjemput saya turut hadir dalam majlis ini.

Majlis dimulakan pada jam 10.00pagi tapi saya sampai 11.30 pagi. Sambutan adalah diluar dugaan sebab budget makanan 80 orang tetapi yang datang lebih kurang 150 orang. maka saya yang datang lewat ini hanya sempat menjamah nasi goreng sahaja, yang lain dah licin.

Ramai jugak komuniti melayu yang hadir dalam majlis ini, lebih kurang 10-15 orang termasuk saya. Semuanya adalah consumer GTF, saya dan Puan Rozita adalah yang dianggap dua leader melayu yang menjadi harapan GTF HQ. Saya akan cuba.

KONGSI PENGALAMAN

Saya sempat juga bersembang dengan beberapa kawan berbangsa cina. Antara maklumat yang saya dapat ialah:
1. Ada seorang pengidap kencing manis telah mengambil GTF selama 7 bulan dan hasilnya beliau ini telah bebas daripada menggunakan drug. Lebih menarik lagi walaupun beliau tidak mengambil GTF selama sebulan didapati bacaan gulanya tetap stabil dan di bawah paras normal. Dan sekarang ini beliau ini mengambil GTF secara altenative day.
Ini adalah sangat menarik semangat saya kerana untuk diri saya pun saya telah meninggalkan drug hospital tetapi masih tidak berani utk tinggalkan pengambilan GTF. Tapi saya akan cuba secara perlahan-lahan.

2. Satu lagi yang saya perolehi, jika saya ingin menjadi leader melayu maka strategi jualan kena ada. Ini disebabkan kuasa beli melayu amat rendah sedangkan GTF ini hanya mampu dibeli oleh komuniti yang bergaji RM3,000 ke atas sahaja.
Oleh itu beliau menasihatkan saya supaya diubahsuai strategi jualan sebaliknya boleh jual secara "loose" bagi membolehkan semua peringkat pendapatan dapat membeli produk GTF ini.

MEMANG DIAKUI PRODUK GT&F INI ADALAH BAGUS SECARA KLINIKAL DAN DIBUKTI TESTIMONIAL. DUIT ADALAH PERKARA KEDUA TETAPI KESIHATAN ADALAH PERKARA PERTAMA

Tiada ulasan: